"Platinum uncia” ima status događaja godine u ruskoj farmaceutskoj industriji i u rangu je nagrade Oskar u toj branši. Nominacija za ovu nagradu predstavlja priznanje ugleda i važnosti na farmaceutskom tržištu i među potrošačima.
"Živimo u vremenu vanstandardnog pristupa u svakom aspektu poslovanja i informacije od potrošača ne koristimo samo za razvoj novih marketinških alata, već svijet prilagođavamo potrošaču, kako bi njemu sve bilo lakše i zgodnije. Aplikacija "Gdje je toalet?” započela je sa dozom neizvjesnosti, nismo bili u potpunosti sigurni da li će uspjeti. Srećom, potrošači su pozitivno odgovorili kroz hiljade preuzimanja. Nagrada "Platinum Uncia” je neosporna potvrda našeg uspjeha”, istakla je za ruske medije Valentina Buchneva, direktorica Regije Euroazija.
Mobilna aplikacija "Gdje je toalet?” koja se može besplatno preuzeti preko PlayStore-a i Appstore-a, donijela je novi konceptualni pristup komunikaciji sa potrošačem, pri čemu kompanija nije samo proizvela reklamni sadržaj, već promovira svoj proizvod stvarajući društveno važne multimedijalne projekte.
Prvobitni fokus sa aplikacijom "Gdje je toalet?” bio je na putnicima i bila je u funkciji u Moskvi, Sankt Petersburgu, te odmaralištima na jugu Rusije. Aplikacija je ažurirana 2018. godine, a njena dostupnost je proširena na gradove domaćine FIFA Svjetskog prvenstva u fudbalu u Rusiji.
Zahvaljujući mogućnostima koje nudi korisnicima, ova mobilna aplikacija je dospjela na ljestvicu TOP 10 najviše preuzimanih aplikacija u ruskom AppStore-u (u kategoriji "Navigacija”).
Aplikacija korisniku omogućava da izračuna udaljenost i rutu do najbližeg plaćenog ili besplatnog toaleta. Korisnik može ocijeniti čistoću i udobnost toaleta putem aplikacije, koristeći opciju ocjenjivanja, te ostaviti svoj komentar. Uz aplikaciju je dostupna kolekcija jedinstvenih smajlija i zabavnih dodataka za korisnikov telefon. Baza podataka o toaletima se redovno provjerava i ažurira.
Vodeći ruski IT i PR portali su ovu aplikaciju ocijenili kao inovativan i koristan digitalni alat za podršku lojalnosti potrošača.